fredag 25 mars 2011

Språkpolisen goes moralpolis

Imorgon ska jag till Luleå och senare, på kvällen, ska jag till Sofia och vara hundvakt med henne. Och så ska jag ju hinna med skolarbete mellan det också, men det ska väl gå an. Jag gjorde lite skolarbete ikväll. Jag är dock jättetrött nu. Och jättemätt är jag också, jag har nämligen ätit våfflor nu ikväll!

Jag saknar Muffin och Cookie, men jag har fått träffa Gunvald i a.f. Jag spelade Harry Potter och Halvblodsprinsen hos Lillis ich Lisa och då fick jag träffa gulliga lilla Mikael också. Jag måste träffa Theodor imorgon också, annars blir jag ledsen.

Nä, nu ska jag ta och lägga mig, jag är sååå trött! Men först ska jag byta sängkläder. Mmm, jag älskar känslan av att krypa ned i en säng med nya sängkläder. I thrive in it like future melanoma patients thrive under the sun... for the moment. Too horrible for you? Well, think about the underlying message. Why did I write that? (Answer: To make you realize the danger of exposing your skin to the sun without any UV-protection on.)

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar