söndag 13 mars 2011

I do

Inatt drömde jag att jag hade glömt att träna på psykologin inför alla mocksprov och att det var för sent för att börja med det eftersom att proven precis skulle börja. Det roliga var att det var så inför varenda prov, inte bara det första. Men det var för att jag inte visste vars böckerna var, tror jag. Så, nu har jag pluggat lite på de olika levels of analysis:arna, d.v.s. det som kommer imorgon.

Nu hade jag tänkt gå ut och gå. Usch nä. Jag längtar tills jag är tillbaka i Boden.

Goodbye
Goodbye
Goodbye, my love

I can’t hide
Can’t hide
Can’t hide what has come.
I have to go, I have to go, I have to go
And leave you alone

But always know, always know, always know
That I love you so
I love you so
I love you so

1 kommentar:

  1. Längtar du tillbaka till Boden, vad har jag missat? ;) Jag som trodde att det var totalt MOCKS-kaos i hela sammhället :O

    SvaraRadera