måndag 7 mars 2011

Slam dunk

Vill ni veta något hutlöst? Avrils nya album, Goodbye Lullaby, kom ut den fjärde, fast de från hennes hemsida säger att den kommer ut imorgon, som jag först trodde. Så nu har jag hört en del låtar och jag är i extas! Som jag har längtat och så länge jag har längtat!

Frank och Emma är förresten här; det har jag nog inte skrivit här än. Imorgon ska vi åka till Sikfors för att Theodor fyller ett år då! Det känns som att han har levt jättelänge samtidigt som det känns att han är ny. Det ska bli roligt att träffa mina brorsbarn på en tisdag, men Mikael tror inte att vi komemr att träffas för när jag sade det till honom skakade han på huvudet. ^^

Bobo och Hanna åt middag med oss ikväll. Bobo skrämde mig när han körde in, för han tutade när han var precis bakom mig. Not cool, man! XP Jag och Emma har kollat på när hennes kompis Lollo (inte min Lollo) ledde en basketlektion. Det var trevligt.

Jag ska nog lägga mig snart för jag är trött. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar