måndag 28 februari 2011

Skattkammarplaneten

Framtiden kommer allt närmre och närmre. "Glöm inte att leva i nuet!" Jovisst, ibland playar jag verkligeheten, men annars är framspolningsknappen väldigt populär. Jag tycker att jag inte får glömma att leva i nuet, men ibland så är det okej att använda framspolningsknappen och leva för att längta! Jag antar att det helt enkelt finns så många spännande saker som väntar!

Egentligen vill jag skriva hela texten till denna låt, men ni får helt enkelt hela låten istället! (Och AL, du borde inte missa början! ;D )



And I want a moment to be real
Want to touch things I don't feel
Want to hold on and feel I belong
And how can the world want me to change?
They're the ones they stay the same
They don't know me
'Cause I'm not here

1 kommentar:

  1. haha ^^

    Ja, jag vill också ha sommarjobb, och som det ser ut nu så har jag rätt stora chanser att få det. Hoppas bara att jag får mer än 50% som förra året. Kändes så onödigt att fara dit för att sen fara hem igen.

    SvaraRadera