fredag 11 februari 2011

Sugar

Idag har jag och Angelica ätit på Milano. Det var första gången jag åt där. Inte som jag åt därifrån men som jag faktiskt åt på stället. Det roliga är att vi satt där längre tid än vi faktiskt åt och sedan ba: "Ååh... Vi kanske borde gå nu." Det blev ganska påtagligt när många hade kommit och gått och vi till slut var ensamma där.

Jag är så himla trött, så det får bli ett kort inlägg idag. Jag ska påbörja min biografi om Olof Palme, tänkte jag skriva men jag menar förstås läsningen av den. ;)

I filmen är det mitt yngsta brorsbarn. Har aldrig hört honom riktigt prata, även om det nu inte riktigt är ord han uttrycker. Jag har faktiskt en video då Theodor (d.ä. brorsbarnet) säger da-da-da mot kameran.

Kolla in gullungen alltså! Sötare än socker. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar