torsdag 10 februari 2011

Nitwit. Oddment. Blubber. Tweak.

Alltså, någon har satt upp en lapp om en ond man på skolan. Jag tycker att alla borde läsa den, ty den verkade högst vetenskaplig och rent allmänt var den väldigt bra skriven. Den hade t.o.m. en bild på den onda mannen, Ola Alterå hette han visst. Alltså, det är inte jag. Det måste vara någon superhemlig spion. Gud vad coolt. Alla måste dyrka den där lappen. Den är typ en av Ubuntu-colans undersåtar eller något. Wow alltså. (Hi hi hi...)

Jag gick på coop efter skolan idag och såg skitbilliga chokladaskar och så tänkte jag att någon borde köpa en åt mig. Fattar ni vinken? ;) Nej, då. Ingen behöver köpa en sådan åt mig. Men det känns ju fel att missa ett sådant tillfälle. Jag kanske borde köpa en nu och ge till någon i julklapp. Skämta' bara. Men snålisen i mig vill verkligen ha en alt. köpa en till någon annan. Och snålisen i mig är stark. ;P

Mina avlsutande ord blir: Nej, jag går inte på droger.

3 kommentarer:

  1. "Ola Alterå är en ond man. En ond man! Hör du det?" Typ dig då vi gick i 1:an. Choklad låter gott. Dock ska jag inte äta mer sånt på ett litet tag. Är i Boden på lördag, Boden Open på Hildursborg. Tur att jag slipper se barnen tävla.

    SvaraRadera
  2. Ja, men jag beundrar hennes ärlighet och hur hon upprepade gånger använder uttrycket "Klart jag kan lära mig det. Jag kan lära mig vad som helst bara jag vill" :)Hon representerar det jag vill åstadkomma, eller det jag tror att jag måste vara för att åstadkomma det jag vill i livet. Men precis som du säger, hon är extrem :)

    SvaraRadera
  3. haha :) Har haft tre labbrapporter att skriva i veckan. Så då har jag fått skriva lite då och då. Dessutom är det inte mitt fel att du ska vara i Luleå nu, då jag ska till Boden. Men det kom ju ut till slut iaf. :)

    SvaraRadera