söndag 6 februari 2011

En galen helg

Lördagkvällen var nice. Sofia och Lollo kom till mig vid typ sjutiden och kring halv elva drog vi till Kalles. Det var mycket trevligt där. Vi fick sällskap av Karoline i början av kvällen och hon var med oss resten av tiden. Det roliga är att vi inte kände henne innan. ^^ Det blev också att ta lite hand om Anton, som irrade omkring på vingliga ben. Men han redde sig bra själv också. det var kort om vad som hände under den kvällen. Jo, lyxshaken med jordgubbssmak på Max, ni vet. Inte så himlarns god. För mycket mjölksmak. Men han i kassan var snäll och lät mig bestämma hur mycket mjölk jag ville ha i. Nästa gång ska jag prova en med choklad. ^^

Idag vaknade jag av att mamma kom och sade att vi skulle till Boden vid tretiden. Då var väl klockan ca. 12-13. Har ingen aning. Men gratis är alltid gott, så jag hakade på. Fredrik, Lisa och Mikael kom och hälsade på innan vi for. Mikael skrattade jättemycket när jag kom till Toys 'r' us i fredags. När jag hälsade på Theodor i lördags ställde han sig(utan att hålla i sig) och stoppade en bok på huvudet. Jag blev så stolt. XD

Funderar på att ladda ned gratis spotify premium. Jag har hört att det går att göra, det med och inte bara free. Ska fundera lite mera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar