fredag 25 februari 2011

Viktig kunskap *ironisk*

Det här med lösnaglar är inte riktigt något för mig. Jag kan tänka mig att använda det igen, typ om mina naglar ser jättekonstiga ut när balen nalkas. Men annars är det inte riktigt värt det. Kanske var det för att jag köpte billigdåligkvalla (Känner ni igen stilen?), men de far av lite sådär sporadiskt. Det ser i alla fall äkta ut så länge man målar dem. =)

Ikväll ska jag och Erica äta och kanske se film. Jag såg film med Lillis och Lisa igår. Jag har hyrt två stycken från Hemmakväll, the Flock, som vi såg igår, och Parfymen. Båda thrillers. Idag kom jag ju på att jag skulle ha hyrt Constantine, men det glömde jag. Jag är även innehavare av första säsongen av TBBT och Par i Brott, en serie som började sändas 1985. Bruce Willis spelar en av huvudrollerna i Par i Brott, eller Moonlighting, som den heter på engelska och gissa vad? Han har fortfarande håret kvar. Som i Die Hard! Fast inte fyran...

Jag ska snart äta plättar. Jag har ätit 7 semlor i år hittills. Mmm... X)

2 kommentarer:

  1. Plättar är gott :) Och det låter som att det kommer bli en bra kväll. Själv väntar jag på att få sportlov, vill ha det nu! Men har två lektioner kvar och väntar på att svenskan ska börja. sen går det fort. :)

    SvaraRadera
  2. Vad har du använt för lögsnaglar? :)
    Jag köpte från depend, och de funkade superbra! Höll i ungefär tre dagar beroende på hur mycket jag pillade på dem ;)

    SvaraRadera