måndag 14 februari 2011

Aldrig ett avslut

Jag hatar IBO. De är pedanter. Pedanter, säger jag. Pedanter! Och skicka in sin TOK-essay över mailen, det ska man göra. Men inte fan tar det emot den. Jaså!?! Vad är det för fel denna gång då? Kanske jag använde fel typsnitt? Kanske bakgrunden inte är vit nog eller så kanske bokstäverna inte är svarta nog? Någonting måste det ju vara eftersom att ni inte vill ta emot min uppsats! Bah! Nu är jag då redigt less! >=(

Det blir Nolia imorgon. Woohoo! Sofia är där. Jag ska nog äta på Subland eller Max istället för på Christina, för om deras mat är som Backas eller Solanders vill jag liksom inte riktigt ha den.

Det är alla hjärtans dag idag. Ni vet, utifall att någon har undgått det. Jag har aldrig riktigt brytt mig om denna högtidsdag. Inte ogillat den, men aldrig riktigt fattat något större tycke för den. Ändå har jag många att älska. Kanske är det för att jag aldrig tyckt det nödvändigt att en dag som denna, till skillnad från t.ex. mors dag, är en som kan påtrycka mig att visa kärlek. Kärlek är det starkaste som finns. (Det bevisar J.K. åter och återigen i HP.)

Nu ska jag läsa de två sista kapitlena ur Harry Potter and the Deathly Hallows och sedan lägga mig.

1 kommentar:

  1. Backas mat är tio resor bättre än solanders mat och faktiskt helt okej. Även om det brast i kvalitén ibland så var det mer undantag än regel istället för tvärtom som det var på solander. Dock så hade dom så konstig mat. Dom hade stora bruna bönor i sin chili con carne.

    SvaraRadera