lördag 19 februari 2011

Me, my jokes and God

Jag har något att bekänna. Jag dödade Mufasaaa! J/K Jag köpte däremot 6 Disneyfilmer igår. De var dock betydligt billigare än de jag köpte iförrgår; det var VHS-filmer och jag köpte dem på Röda korset i Piteå. Vet ni vad det innebär? det innebär att jag har köpt 13 filmer i veckan. (Vi får ju inte glömma Schindlers List, som jag köpte i tisdags.)

Jag var ju och lämnade in mitt CV till Skoogs City Hotel i fredags, men jag tror inte jag kommer att få sommarjobb där. Jag glömde skriva att det var sommarjobb jag var ute efter. Och på biblioteket sade de att det inte fanns någon budget för sommarjobbare. Allting känns ändå så meningslöst. Värdelös. Oh, God. I am falling into an abyss of pointlessness. Thank you you are here. Ha ha, get it? 'Cause you are God... Yeah, I knew you'd laugh.

Jag var med Sofia och Robin till stan idag. Det var skitskoj! =) Film med Mipo-apa, Lisa och Mija ikväll. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar