tisdag 1 februari 2011

Occupied, but not busy

Mycket har hunnits med idag. Jag har hunnit köpa en liten chokladpudding för 3 kronor och ätit upp den innan jag kom över gatan utanför affären. XP Och så har jag köpt ett par skor för 180 spänn på 70% rea. Passa på och köp! Jag älskar varje gång jag handlar något där för det känns som att då kommer den snälla, roliga, charmiga försäljaren att tycka om mig. På något sätt känns det viktigt att bli omtyckt av honom och det skrämmer mig. Det skrämmer mig för att det betyder att han är alltför bra på att manipulera mig! Otroligt bra försäljare måste jag säga, han skulle kunna sälja en kam till Fredrik Reinfeldt om han fick för sig för att göra det! Jag har även hunnit med att hitta en tröja som passar utmärkt till en kjol jag har, och även till typ alla andra plagg jag har. Funderar på att köpa den, då den bara kostar 99:-

Jag har hunnit med två samtal med människor jag hör av på tok för lite! Och läsa på Thérèse Raquin har jag också gjort. Nä, jag har inte läst ut den än - so sue me!

Nu väntar lite skolarbete, sedan Thérèse Raquin och möjligtvis HP.

"Skynda långsamt."
- Augustus Ceasar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar