onsdag 23 februari 2011

Ignorera. Fokusera.

Kom precis på när jag satt med min matte IA att det hade varit bra om jag hade haft med mig boken hem också. Da... Men nu har jag inte det, så jag får gå lite tidigare till skolan och fixa min simple mathematics och lite diagram, så blir det fint. Lite mindre sovmorgon, lite mera skit. Men he gö' et nå'!

Vad som också suger är att Sofia och jag inte har lov samtidigt. =( Hur ska jag klara mig?! Jag får väl fara och crasha Backa och ba: Nämen hej AL! Vad gör du här?! Hon ba: Öh... Jag går här! Jag ba: Jaha. Sjyrre banan... Seriöst så vet jag inte vad jag ska göra riktigt... Jag kommer ju att plugga, men inte hela djävla tiden FFS. Får väl köpa dyra bussresor till andra ställen eller något. Eller hoppas på värme så att man kan gå ut i skogen! Jag kan inte läsa för då kommer jag att bli stressad för att jag inte pluggar istället. Life is a bitch whom I know very well!

Vet ni vad som är a-a-awesome?! Inget CAS-seminar imorgon! Nästan lika awesome som det här:

1 kommentar:

  1. Har ni lov nästa vecka? För det har vi. Det ska bli så skönt att inte behöva fara till skolan.

    SvaraRadera