lördag 26 februari 2011

Rastlöshet

Idag har jag gått nyvägen runt, kollat in rally DM:et som hålls i byn och så har Theodor hälsat på. Just nu känns det som att jag är isolerad från omvärlden och att det kanske är bäst så med tanke på hur bilarna och luftfuktigheten förstört mitt hår!

Jag vill göra något. Alla är bara så tråkiga och lata. =( Jag vill fara in till stan, jag vill se någon bra film som man kan sitta och se själv i mörkret jag vill äta ihjäl mig utan att dö. (Ja, det motsäger sig självt.) Jag vill resa! Jag vill träffa människor! Framförallt vill jag ha vår och sommarjobb! Men det hör till framtiden. Jag är väl bara rastlös...

Ännu mer tandtråd har fastnat mellan en annan springa mellan mina tänder än den tidigare! Vet ni hur förbannad jag blir på alla klåpare till tandläkare som inte bara kan göra sitt jobb och fixa ens tänder?!? Alla, jag menar alla, tandläkare är helt dumma i huvudet. Inkompetenta som fan, är de. Och alla vet ju att tandläkare är sådana som tar jobbet för att bli rik, inte för att de bryr sig. Jag hatar dem idioterna. Och jag ska låta dem veta vad de gjort mot mig när jag ska dit på onsdag! Förlåt för detta sista stycke, men jag har väldigt mycket energi att slösa på idiotiska saker som tandläkare just nu. =S

One light, one mind
Flashing in the dark
Blinded by the silence of a thousand broken hearts
"For crying out loud" she screamed unto me
A free for all
Fuck 'em all
You are your own sight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar