måndag 1 mars 2010

En uttråkad jag rapporterar

Älskar Tré! Ha ha! Jag såg precis när han framförde "All By Myself" live. Ja, han! Tré Cool är trummisen i Green Day för er som inte visste det. Fy f*n vad bra de är. Jag har tyvärr inte Dookie själv så jag kan inte kolla in detta, men det finns en låt efter F.O.D. där Tré sjunger och spelar gitarr själv och övriga medlemmar partajar i bakgrunden. Det är alltså den jag lyssnat på, fast live då. Awesome.
Jag borde ha gjort mer historia än vad jag har. Jag gör hellre tyska för det tycker jag är roligt. Jag behöver bara översätta och ju mer jag gör desto mer produktiv känner jag mig. Jag skulle verkligen inte platsa i ett kommunistiskt samhälle. Jag skulle aldrig komma i närheten ens av att vara en Stakhanovite om jag levde under Stalins styre i Sovjet. Jag skulle säkert bli avrättad p.g.a. att jag inte producerade så mycket alls. Nä, det tror jag inte. Jag tror att jag skulle ha flytt till ett annat land så snabbt som möjligt.
Okej, jag höll nyss på att flumma mig och se det reflekteras i spegelbilden från fönstret. Vad säger det? Möjligtvis att jag är uttråkad som f-a-n. Törstig är jag också.
Jo, förresten! Jag vet vad jag ska skriva om i min extended essay nu. Jag ska skriva om Harry Potters manliga förebilder. Det kommer att bli intressant. =)

Respekt.

3 kommentarer:

  1. Hahahaha Marika, du är så jäkla muppig.
    10kilo mjöl på ryggen så det ska bli mört. HAH!


    (Ordv. asibras) haha

    SvaraRadera
  2. Hail Stakhanov! For Great Honor Motherland! Man kan väl vara Stakhanovite på många sätt, typ flumstakhanovite. Det du.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera