fredag 19 mars 2010

Flocken

Ja, ni. Jag kan då bara säga att ni som gick från skolan innan 12.30 kan vara glada. Vill ni veta varför? Jo, det var ju så att det där förbannade brandlarmet från h-vetet började tjuta igen. Mm. Det var inte trevligt. Röken kom från E-korridoren igen.

Idag fick jag träffa Terry för första gången när han var vaken. Han spärrade upp ögonen när jag pratade med honom. Om ni har tillgång till en PT kan ni kolla in honom i dagens tidning. Han är på nya små människor-sidan.

Jag kom hem till de andra medlemmarna i flocken idag. Det känns underbart. Det är med dem jag hör hemma. Jag sov en stund bredvid dem. Muffin lade sig intill mig och var varm. Cookie morrade och skällde i sina drömmar idag (som även AL hörde).
Att ha hund är mer än att ha ett husdjur; det är att ha en komplett familj. Men kommer människorasen någonsin att förstå det?

Jag vill egentligen sova. Men då hinner alltid tankarna ikapp mig, och jag är rädd för de tankarna som kommer komma till mig. Så, jag lyssnar nog på The Killers ett tag till istället.

Jag ska gå och dö en liten stund nu, men jag återuppstår nog imorgon.

Argetlam, jag tror jag kom på en grej. Jag behöver inte tänka på det där eftersom att jag kom på att om jag läser Harry Potter så glömmer jag ändå bort allting! Aha! Vilket bra sätt att hantera situationen på, tycker du inte? J/K

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig:) <3 tack.
    Och du får prata med mig om det känns jobbigt. Känns som att jag kanske kan känna igen mig om jag gissar rätt på vad det handlar om. Kram

    SvaraRadera
  2. Jo eller hur, en jättebra plan...
    Du vet att jag alltid kommer att finnas här så det är bara att slå en singnal, eller ännu bättre! Komma hit ^^
    Hihihi

    SvaraRadera