måndag 8 mars 2010

Ted

Jag är faster!!! =D Jag älskar mitt lilla brorsbarn. Han är så söt. ^^ Han ska dock inte kalla mig faster, han får kalla mig Mimmi, som alla andra gör. Och jag ska kalla honom Ted. Ha ha! Jag blir så lycklig av honom. Jag ska hjälpa till att forma den där människans liv alltså. Awesome! Ni: Arma barn! Vi måste rädda honom! J/K
Det är roligare att säga bejbis än bebis tycker jag. Bejbis. Ha ha ha! Ja, bebis låter mer som vanligt medan bejbis låter mer som ett gulligt barn.
Dagen har varit skitbra! Det är väldigt länge sedan jag garvat lika mycket under en och samma dag som jag gjorde idag. Diggiloo diggilej... Ha ha ha! Ok, det är bara Emma som förstår det där.
Imorgon följer Emma med mig till skolan. Woohoo! Det ska bli kul! Då får hon uppleva hur det är att gå på Björknäs och hur det är att äta skolans "korvgryta". Jag skriver "korvgryta" eftersom att jag inte vet vad deras defintion av korvgryta är, men det är då inte så min mamma tillagar den!

Ted - född 8/3 2010 Måndag v. 10
Mitt brorsbarn!

Hejdå!

1 kommentar: