torsdag 25 mars 2010

Ghosts of my past

Det blev en tidig morgon idag. Jag gick till Boden Arena efter att ha gjort mig i ordning. Där träffade jag Lollo (det var ju för hennes skull jag gick dit ^^). Det var roligt. Efter det så gick jag tillbaka till skolan. Vi presenterade vår interactive oral idag. Hela den här grejen med interactive orals är inte min grej. Efter skolan gick jag tillbaka till Lollo och UF-mässan. Då fick jag den sista våfflan till ett billigare pris. ^^ De var snälla, Lollos klasskompisar. Jag fick se en massa personer som jag kände igen. Det var inte roligt. Det var det på morgonen, men då var de inte lika många av dem. Sedan... kryllade det av dem.
Filip vann ett pris förresten.

Bobo och Hanna åt hos oss idag. Vi for och kollade en sväng på H&M. Jag har hittat sommarskor! Det blir att köpa dem imorgon. Sedan kom vi tillbaka igen och då ringde Florian. Ha ha! Han är rolig. ^^

Imorgon ska jag få träffa AL! Woohoo! Jag ska få träffa någon som uppskattar när jag referar till Harry Potter. (Har ni märkt vars jag har gjort det i detta inlägg?) I guess that there's no denying that... It's hip to be square! Ha ha ha! (AL förstår.) J/K Men Roboten är motsatsen till en nerdfighter. Säger det då bara.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar