måndag 22 mars 2010

Hästmjölk

Oj, oj. Nu har jag suttit med min interactive i några timmar, men har ändå mycket kvar. Jag tror inte jag kommer orka göra denna interactive så bra. Efter mocks så har jag gått ner i lågvarv. Ville göra min internal assessment om the yoghurt revolution i Vojvodina, men det lär ju inte bli. Källor är ju liksom en viktig grej, och jag skulle mest troligt inte hitta några alls.

Och så fick man ju höra av Stinky idag att en uppgift jag inte hade svarat på på mocks-provet var ju "så lätt så att det kan alla". Mm. Förutom jag tänkte hon då? Men faktum var att jag kunde svaret, men tiden rann faktiskt ut, så jag hann inte svara på den. Tror inte ens att jag läste igenom den ordentligt, för den var väldigt lätt märkte jag när jag läste den idag. Hatar Stinky.

Det var jätteroligt att köra hänga gubbe idag. Jag hade världens roligaste ord! Jag stod framme vid tavlan och asgarvade hela tiden medan de andra gissade bokstäver. Och så har jag lärt mig ett till jätteroligt ord - Petipleti. Det blir skitroligt om man uttalar det pättiplätti. Ha ha ha!

Jag kommer nog aldrig att dricka hästmjölk. Förhoppningsvis.

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Pär har bloggat!!! Ursäkta alla mina tre utropstecken, men det är stort. Du nämns i det också. BTW, han tyckte att vi pratade länge i fredags. Fast det tyckte han i torsdags också då jag pratade med Lisa. Jag har skrivit också, om du inte redan har sett det. Kram Peteri :P

    SvaraRadera
  2. sv: haha precis ;) men undra hur dem fick mig till personal då jag städar inte, jobbar inte -får inte lön av att vara där vad jag vet iaf- men, jaja bara jag kommer in där så är jag happy ;)

    SvaraRadera