fredag 5 mars 2010

Ledig? Ledig... Ledig!

Imorgon ska jag till Luleå med Sofia och mamma! =D Fast mamma ska inte gå på stan med oss två. Henrik ska till sin farfar. Jag har längtat efter det här hela veckan.
Idag förstod jag första världskriget. Kanske inte så ingående som jag borde, men jag förstår vilka länder som var inblandade, hur det hela bröt ut o.s.v. Ha ha! Take that, brain! I outsmarted you! Du trodde att du skulle kunna hålla informationen borta från dig, men jag tvingade den på dig som FRA tvingar oss att ge upp privat information om oss själva. Mm. Tänk på det. Läs 1984. Säger det bara...
Lisa hälsade på idag. Det var trevligt. Jag var lite ovan över att se en människa som jag inte delar samma efternamn som. Imorgon kommer jag att få så mycket mänsklig kontakt att jag tror att jag kommer att få dåndimpen! Ha ha ha! Är inte dåndimpen ett trevligt ord?
Jag slösade strax över en timma på att läsa Nemi online igår. Det var inte bra! Jag orkade knappt göra något skolarbete sen. Så nu ligger jag efter med tyskan. Jag är för trött för att göra den idag, så jag kommer att få göra 2,5 översättningar imorgon. Det är 2,5 timmar käpprätt åt h-vete! J/K Jag lär mig ju av det! Jag kanske gör klart halva gårdagens idag. Förutsatt att jag orkar, för som sagt så är jag trött.
Jag blev så glad idag när jag kom på att "lovet" snart är över. Vad har IB gjort mot mig egentligen?! =S Jaja. Imorgon - då ni! Då ska jag ta det lugnt och inte göra så mycket alls. Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar