söndag 28 mars 2010

3 dagar

Igår var jag hos Malin och Martin och spelade spel, släckte ned alla lysen eftersom att det var earth hour, åt kakor och såg en film. Det var roligt. ^^ Ja, och så blev jag ju skrämd också... Någon gång Martin, då skall jag få min hämnd. Sanna mina ord. ;)

Idag har jag typ inte hunnit göra någonting. Vädret är hemskt. Det kommer bli svårt att gå i det här vädret, men jag hade ändå tänkt ta en promenad idag. Jag kanske t.o.m. tar två. Jag hoppas att det blir mycket finare imorgon i a.f. Vi ska ju ha friluftsdag då. Det kommer att bli kul. =) Det kommer även att bli kul att få sluta 13.30 på en måndag istället för 16.25. Fast vi kommer säkert ha så kul så att det inte skulle göra så mycket om vi skulle vara ute så länge ändå.

Och snart är det påsklov! Woohoo! Jag har längtat efter det skitlänge! Om 3 dagar! Och då ska jag och Angelica se Alice i Underlandet också. Awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar