lördag 6 mars 2010

And taking control

Idag har jag haft en ledig dag. Jag for till Luleå. Jag köpte en liten skrivbok som det står "evil plans and other stuff" på och så köpte jag en liten bok till mitt framtida brorsbarn. ^^ "Gissa hur mycket jag tycker om dig" heter serien, som för övrigt handlar om en kanin. Det fanns 4 olika böcker, en för varje årstid. Jag köpte den som handlade om våren för att det är min favoritårstid. Akademibokhandeln svek mig dock, så jag får köpa mina böcker i Piteå. Sofia och jag hade jätteroligt! Synd bara att inte alla muggar lät... ;)
Det ska sannerligen bli skönt att fara till Boden. Emma och Frank är där, min... familj... är inte där, och så får jag träffa folk igen, folk som jag saknar, speciellt dig. Oh, you know who you are. Ha ha!



Där fick ni The Killers' Mr Brightside. Jag lade upp den eftersom att jag fick svårt att andas, men det blev bättre när jag lyssnade på en här. But it's just the price I pay...

1 kommentar: