söndag 21 mars 2010

It ends tonight

Det jag gör just nu, och som jag har gjort ett tag nu, kan inte pågå längre. Jag måste sluta. Och jag ska göra det. Den här gången ska jag verkligen försöka sluta. För din skull.

Idag fick jag ta en promenad med Theodor i barnvagnen. Det var jätteroligt. ^^ Han sov så länge som man var i rörelse, men när jag stannade efteråt så var han på väg att vakna. Då fick jag skjuta vagnen fram och tillbaka litegrand.

Jag behövde inte stressa idag, ty Bobo, Hanna, mormor och morfar kom till Sikfors idag. Så då åkte jag till Boden med dem. Det känns skönt att kunna ta det lugnt en söndag för en gångs skull.

Jag längtar till påsklovet. Det senaste lovet blev inte så mycket av ett lov riktigt. Linn och Frank kommer upp över påsklovet. =) Dätt iss naaajs.

Visst skriver jag intressanta saker? *ironisk* Men jag känner mig lite... konstig... idag. Mjöh. So bear with me.

"All forms of madness, bizarre habits, awkwardness in society, general clumsiness, are justified in the person who creates good art." - Roman Payne

Folk måste ha normalitet. Det är därför det ovanstående citatet är sant. Är man sådan, fast att man gör "dålig" konst, så kommer folk fortfarande att se dig som sådan. Men om man är bra på något så tänker folk att man kanske är knäpp och så, men man måste ju ha något i huvudet eftersom att folk råkar ju faktiskt gilla ens konst. Eller håller ni inte med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar