lördag 13 mars 2010

Mos i sin renaste form

Idag har jag varit med Florian i Luleå. Vi såg The Hangover, och den var jättebra. (Bara så att ni vet så är den sista raden från filmen. Ta inte illa vid er.) Senare på kvällen kände jag mig lite mosig. Men det har gått över lite nu. Ska ändå gå och lägga mig ganska snart, har Mocks i veckan så jag får inte mina välbehövda sovmorgnar. Nu är det "bara" fem prov kvar.

Vår dator på övervåningen har "gått i pension" som Henrik säger. Jag hoppas i a.f. på att kunna rädda min mapp. Det viktigaste är musiken och bilderna. Jag vill inte att det ska bli som det blev när datorn på nedervåningen fick virus, då alla bilder från flera år tillbaka bara försvann. *Poff* Borta.

Nä, nu ska jag ansöka om sommarjobb. Satsar på den första perioden.

Todeloo motherfuckers!

1 kommentar:

  1. sv: ah jo den är faktiskt bra :) sitter och spelar white horse också och lite andra av hennes låtar, dem är också nice :)

    SvaraRadera