onsdag 24 mars 2010

Sömnbrist

Idag var jag och Angelique och fikade på Opalen. Och så köpte vi varsin ren. ^^ Det var jätteroligt. Jag åt en Mariakakebit. Jag älskar Mariakaka. Ooh, har ni tänkt på att Mariakaka är nästan som Marika. Kolla: Mariakaka

Idag har jag även lärt mig att säga "I will be dead tomorrow." på franska.

När jag kom hem så ringde jag direkt till stackars DeLorean som redan var sjuk och plågade honom i lite över en timma. J/K ;)

Imorgon kommer Lollo till Boden. Då blir det att kliva upp tidigt så att jag hinner träffa henne lite. Jag hatar att vi måste ha extralektioner. Kemilektionerna är så dåligt satta! Jag hade kunnat träffa Lollo efter skolan och få en sovmorgon om det inte vore för att vi har en kemilektion då. Typsikt! Jag hatar group 4 project.

Jag tror att jag börjar lida av sömnbrist. Men när man tänker på det så har det mesta jag skrivit ovan relaterat till sömnbrist. Jag saknar mina sovmorgnar.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar