söndag 7 mars 2010

Goda nyheter

Klockan är mycket. Fick några väldigt roliga nyheter, men de ska jag inte prata om nu. Ha ha! ^^

Jag ska till Boden idag. Yay! Jag hade tänkt göra lite matte idag, men det blir inte av... He he he. Men jag ska göra biologi i alla fall. Det behövs. Funderar på att dra lite tidigare till skolan imorgon så att jag kan läsa igenom historian lite till. Ska satsa på matten, historian och biologin till veckan eftersom att jag bara har tyska och psykologi nästa vecka, så då kan jag satsa på det till helgen.

Gissa vad jag hittade igår? Jo, jag hittade mina röda byxor som har varit borta ända sedan jullovet. Ska jag säga vars jag hittade dem? Jo, jag hittade dem i min garderob! Jag kände mig så lyckad.


Ja, så det var några goda nyheter från mig. Det var väl trevligt med lite omväxling. Ha ha! Nädå.
Ha det bra!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar