måndag 31 oktober 2011

Såsom det ska vara

Fan vilken skön helg! Förutom Dovas i fredags, blev det "plugg"-fika på Gunnarsons med Gustaf i lördags. Efter det mötte vi upp Sofia och hjälpte henne lite med flytten till sin stuga. Det var fyra urgulliga hundar på hennes förra ställe. Gissa vem som blev överlycklig! Efter det lämnade vi knappt hennes stuga tills imorse då vi skulle till skolan. =P Jag vill ha hennes boende alltså, det är så grymt nice!

Jag gick tidigare från realian idag, men glömde köpa min tyskabok till litteraturen. Det var inget bra för att jag ska redovisa om den på måndag. Äsch, ich schaffe es! Jag träffade däremot Richard idag, ty han var i Stockholm. Vi käkade mat från BK. Han var så himla supersnäll och bjöd! ^^ Och i övermorgon far jag hem till Sikfors också. Det var kring nollgradigt där, sade mamma. Här är det vårväder. Imorgon ska jag käka middag med Issa och Rose, men nu ska jag diska, kanske koka ägg och se på Buffy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar