onsdag 19 oktober 2011

Shouldn't I be panicking?

Alltså, fan vad slö man får vara då. Dagen har bestått av fikhäng med Sofia och GURRA!!! (Hoppas du läser detta!) Innan dess var jag med min tandempartner och det var också nice, vi hjälpte varandra med läxorna. Tentan i språklig textkommentar är på lördag... No further comments.

Alltså, jag läste mitt Batman-inlägg som jag skrev i typ September. Ty fusan vad bra att jag har bloggen så att jag kan skriva ned kloka tankar, för God knows att det behövs. Då har jag lite bevis på att min hjärna inte är en hypotetisk teori om ett tingest, utan att den faktiskt existerar där någonstans innanför skallen min.

Jag skulle städa idag, men jag råkade visst stöka till det mer än innan. Oj, jag ska visst upp om typ 6 timmar. Seeegt.

I asked you a question, dear.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar