fredag 28 oktober 2011

I'm dreaming of a white christmas

Ikväll blir det pubhäng med lite härligt folk! Vi ska till Dovas, det ligger på Hornsgatan. Morty valde det och man får väl lita på de vana Stockholmarna. Jag hade inte hört talas om stället innan, men när jag kollade in det på kartan insåg jag att det var på samma gata som en del bra second hand-butiker ligger på, så jag vet typ vars det ligger ändå.

Nu sitter jag här och lyssnar på julsånger. Jag längtar tills snön faller, men en sak är säker; det är långtifrån tills den gör det här. Vädret blir bara varmare och varmare och det är inte alltid en nödvändighet att gå med jackan stängd. Men om mindre än en vecka får jag åka hem till Sikfors!

Nu ska jag börja dra mig inåt stan så jag får käka lite. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar