lördag 8 oktober 2011

Hjälp mig!

Jag vet inte om jag borde skriva nu egentligen för jag är i ett tillstånd av panik! Jag har ingen täckning på mobilen, vilket betyder att jag inte har någon som helst kontakt med omvärlden då inte ens mitt internet fungerar som normalt. Jag sitter på ett internetkafé på Söder nu, det jag skrev om i ett tidigare inlägg. Och tacka vet jag Södermalm. Utan denna min fristad skulle jag gå under. Jag kan komma hit och vandra omkring istället för att ruttna bort i en sketen Stockholmsförort. Det är fördjävligt! Men ikväll när jag åker hem kommer paniken åter att stiga till max. Jag är helt beroende av mobilen nu när jag flyttat hit ned. Utan den har jag egentligen ingen, för jag har ingen jag kan kontakta eller som kan kontakta mig. Där hemma är det lugnt för då kan jag gå till folk eller använda det fasta telefonnätet. Jag förstår inte heller varför detta hänt! Är det telefonen? Är det kortet? Jag kan inte tänka klart heller. Jag åkte till Slussen och kom inte ihåg varför, så jag tänkte att det kanske var för att jag skulle till Skanstull och precis när det tunnelbanetåget åker in till perrongen inser jag att jag åkte till Slussen för att först ta ut pengar, sedan åka till Skanstull. Det kunde jag inte komma ihåg hur mycket jag än tänkte. Jag kan inte kontakta någon och ingen kan kontakta mig. Skitdjävlatelefonhelvete!!!!!

2 kommentarer:

  1. Försök slå av och på mobilen då får du täckning

    SvaraRadera
  2. Du ska bara veta hur mycket jag har försökt ringa dig!!! Jag dör snart tror jag! Tack för tipset provar det genast!

    SvaraRadera