tisdag 4 oktober 2011

She's done it again!

Min nya blocketannons
Japp, nu är det gjort. Jag hoppas att jag får lite svar. Denna annons är mer specifik än den förra så jag tror inte på lika många svar, men man vet ju aldrig vad som kan ske. Annars har jag ju lapparna som ska upp också, men det får bli om det behövs. De måste skicka dem uppifrån för jag vill ha dem i färg och jag har ingen aning om vars man kan hitta en färgskrivare här i Stockholm som är till allmänhetens förfogande.

Jaja, jag ska lägga mig nu. Men ni får mer uppdateringar imorgon. Ville bara berätta att jag nu har kastat mig ut på marknaden för att ta mig ifrån ghettot nr. 2 (det var inte jag som sade det, det var en kompis kompis)!

2 kommentarer:

  1. Vad du ser snäll och oskyldig ut på bilden :O ...man kan ju nästan tro att du är så på riktigt juh :P Nä, men allvarligt bilden såg ju jätteannorlunda ut.

    SvaraRadera