onsdag 26 oktober 2011

Kul lista

ALLMÄNT:

Namn: Marika
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Har jag inga
Längd: 1,655 meter, vilket innebär att det står 166 c.m. i mitt pass. X)
Skostorlek: 39
Hårfärg: Mörkblond
Är du kär i någon? Mig själv - narcissism means you're never alone.
Önskar du att du bodde någon annanstans? JA!!! Södermalm!
Tänker du på självmord? När du säger så, tänker jag på det. Om du menar om jag begrundar självmord, tycker jag att du borde lära dig att formulera frågor korrekt! MVH Språkpolisen
Vilket shampoo använder du? Palmolive någonting, heter det
Vad är du rädd för? Göteborgare, de är nog inte så goa som alla tror... Nej, skämt åsido är jag rädd för mina svackor.
Gillar du att tvätta? Nej, gjorde det nyss och jag krympte ett par plagg, vilket betyder att jag vill typ dö nu.
Gillar du Berg-och-Dalbana? Har typ aldrigt åkt någon riktig sådan.


SENASTE:


Film du hyrde: Pretty in Pink
Film du köpte: Vem satte dit Roger Rabbit?
Låten du lyssnade på: The Killers - Smile Like You Mean It
Låten du hade på hjärnan: Se ovan.
Låten du laddade ner: I dunno.
Personen du ringde: Lillis, tror jag
TV program du tittade på: Sjunde Himlen typ
Personen du tänkte på: Sofia "Miss Sophie" Bananen, för jag kommer ihåg att hon sade att hon tycker om Sjunde himlen. ^^
Bok du läste: Okänd Soldat av Väinö Linna (grejen är att svaret borde vara Die Wand...)
Personen du fick mail av: IOGT. Fast person, inte organisation: Daniela.
Personen du fick brev av: Någon myndighet eller organsisation säkert, får inte brev av privatpersoner.
Personen du fick sms av: Jocke
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndagen senast jag var hemma, d.v.s. 18 September

FAVORIT:

Mat: Palt
Låt: Complicated
Sak att göra: Hänga på kaféer och restauranger med härliga personer!
Sport: Hockey
Dryck: Mjölk
Kläder: Shorts
Film: Forrest Gump
Bil: Volvo

ANTAL:

Gånger du varit kär: 3 (exkl. small crushes)
Gånger ditt hjärta brustit: En gång. En bit av mitt hjärta kommer nog alltid saknas tills dagen jag dör.
Hjärtan brustit på grund av dej: ??? Inga?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: My name has been in the paper on several occassions. Who counts?
Ärr du har på kroppen: Typ två, som jag vet om.



ÖVRIGT:


Vad har du gjort idag? Gått skola, snackat lite med folk, tvättat och varit (är fortfarande dessutom!) hungrig.
Var det kul? Att snacka med folk var kul, resten sög.
Hur tidigt stiger du upp? Oftast kring 11-tiden.
Gillar du att slåss? Jo, att slå Mipos är kul! >=) Moahahaha!
Vad ska du göra ikväll? Dö, äta mat och se på Buffy. Inte nödvändigtvis i den ordningen.
Är du seriös? Nej.
Vad är du allergisk mot? Salami.
Var har du ont? I hjärtat och i maggropen
Använder du hårspray? Någon gång ibland
Kan du stå på händer? I en fjärdedels sekund kanske
Favoritserie: Buffy the Vampire Slayer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar