torsdag 20 oktober 2011

Vanvittaffärer

Om gårdagen var en fikadag, var idag en mötesdag. Först skulle jag höra om en politiker som talade om bostadspolitiken, men killen som pratade med oss om det sade fel tid, så vi kom precis när det slutade. Men de gav oss mackor (tyvärr med ost på...) och choklad, så det var lyckat ändå. Plus att vi fick veta mer om Socialdemokraternas verksamhet på universitetet, vilket ju var bra. Men fikat - det var viktigast! ;) Sedan var vi på ett möte om hur man kunde förbättra tyskakurserna och vad som redan var bra o.s.v. Och till sist var jag på ett UNF-möte. Ha ha, om man kan kalla det ett möte. Det var jag och två till. Men det var ju trevligt i sig. ^^

Jag gick på Bik bok idag och såg en massa kläder jag ville ha. Skulle jag ha köpt allt skulle det lätt blivit över en tusing. Men jag ska inte köpa någonting förrän mamma kommer hit, fast jag kommer ju definitivt inte köpa grejer för så mycket pengar hursomhelst. Vanvittaffärer! Mamma kommer hit på fredag och stannar tills på måndag, så jag behöver ju inte vänta alltför länge. Jag tror jag klarar mig liksom. ;)

Idag har jag städat och varit duktig. ^^ Nä, för hade jag varit det hade jag gjort skolarbete också... =( Men jag har varit i skolan. (Jag gör verkligen allt för att förneka min slackerhet.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar