lördag 13 november 2010

Trevligheter

Igår var det ett år sedan jag startade min blogg. Det uttalandet påminner mig om ett av Psych-avsnitten jag såg igår:
Lassiter: You know, that is a brilliant theory, but what you've failed to take into account is that it's five degrees hotter today than this same day last year.
Shawn: Frogs can't swallow with their eyes open. It's true.
(pause)
Shawn: Oh, I'm sorry. I thought we were offering up useless pieces of information.
Jag älskar Psych. X)

Banditrock är den bästa radiokanalen någonsin. Jag är så less på Rix FM! På Banditrock kan man uppskatta alla låtar. Och de spelar inte Lady Gaga=De spelar inte Bad Romance=Jag behöver inte rusa till radion för att slå av den. Det om något är ju ett skäl för att gilla den kanalen. ;) Jag har aldrig hört hela Bad Romance, ty jag vill inte få den på hjärnan. Jag vet att det skulle vara slutet för min hjärna. J/K

Jag har då fått sällskap för dagen i a.f. Trevligt. Ikväll blir det att tvätta. Inte så trevligt... Jag ska installera Skype också så att jag kan komma ihåg vad jag hette där. Nä, jag kommer typ ihåg. Det lär gå bra. =)

1 kommentar:

  1. tänkte på dig lite: http://www.youtube.com/watch?v=7Evi2OnLjow
    haha!
    /Richard

    SvaraRadera