måndag 8 november 2010

Stockholmsbilder

Här är mitt plockepinn-spel som jag (Okej, Jakob) bad om att få inslaget. Det var min idé från början, men när jag tänkte balla ur klev Jakob in och det är jag tacksam för - kolla hur fint det blev! ^^


Här är en bild på Erica och Issa när vi fikar.


Här är pojkarna. Det var också på fiket. Jag tog ingen bättre bild på dem två tillsammans.


Jag har inte så många bilder för att jag var för upptagen med att ha roligt. Kanske om jag hade haft en vanlig kamera, så hade den kunnat bli en del av det roliga. Är lite svårt med en dålig mobilkamera. Jag har lärt mig den hårda vägen att inte uppleva något genom en kamera. Inget dåligt mot kameror, de är väldigt bra och jag vill ha en, men om det går överstyr så kan man missa allt i sitt försök att minnas allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar