söndag 28 november 2010

Dr. Jekyll och Mr Hyde

Ha ha! Djävla skitvärld. Rövknullad i ansiktet blir man konstant. HA HA HA!!! Ser du?! Jag skrattar! Låt mig vara nu, jag fattar skämtet. Det räcker nu.

Spisen funkade inte för mig tidigare idag. Ringde på hjälp och när hjälpen kom funkade den ju naturligtvis! Och tror ni inte att man går in på rummet för att hämta något en timma efteråt, bara för att all ström i ens rum ska gå! Men jag ska inte kalla på hjälp denna gång, detta blir en kamp mellan mig och mörkret. Jo, nu djävlar! "Är det inte symboliskt?", sade jag till det. Det fortsatte att vara mörkt, så det tog jag som ett ja.

"I keep looking for some mistake, some sign, some clue as to why these terrible things are happening, but everytime I get close to an answer, it slips away. It’s maddening."
- Albus Dumbledore


Jag är i alla fall inte ensam längre. Dennis och Krille kom hit idag. Mötte dem på vägen hem från stan. De är fina.

Dennis och Kristoffer-Markus


"Marvelous creatures dragons, aren't they?"
- Barty Crouch Jr. (när han härmar Hagrid medan han låtsas vara Moody)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar