onsdag 17 november 2010

Jag vill ha tacopaj...

Kom hem idag, slog på datorn och lyssnade på Guns 'n' Roses låt Patience. Och somnade. (Jag skyller halva delen på låten.) Jag vaknade abrupt av att min telefon ringer. En halvtimme senare tar jag tillbaka Harry Potter från stackars snälla Tobias som inte ens behövde fara in till stan eftersom att jag trots allt kunde komma in i UNF-lokalen, där jag hade glömt min CAS-mapp med film.

På tal om honom, så måste jag bara berätta att världens roligaste grej hände igår. Vi hade gjort tacopaj på mötet och en viss person som nämnts tidigare i bloggen, nämner inga namn, (he he he) tappade formen och pajen for på en stol och på golvet och glasskärvorna åkte som hockeypuckar över golvet. Jag skrattade i flera minuter och fick jätteont för att jag skrattade så mycket. Det roligaste var att det for mat på stolen. Hur fan lyckas man?! X'D

Det är på stolen! Jag tror jag dör...


Idag har jag bara arbetat med min Interactive. Imorgon kommer Lillis, Lisa och lilla Mikael! Jag längtar! =) Nu blir det svenska och disk som gäller... I a.f. svenska. =S Jag har sovmorgon imorgon. *Hysteriskt skratt* (Titeln, AL. Titeln! ;D)

Morsning korsning!

1 kommentar:

  1. Sitter på svenskan och ska skriva om elvernas favoritmat. Ska bli en artikel. Tror jag. Och jag måste be en fotograf, en som går media, att ta bilden. PÅ MAT!! No, no.. Gör research om maträtterna nu.

    SvaraRadera