lördag 20 november 2010

Älsklingar jag har

Det första Theodor gjorde idag när jag kramade honom var att ta fast i mitt hår och hålla kvar hårt. Typiskt honom, han älskar hår. Resten av tiden ägnade han åt att skratta och busa. Jag älskar honom så mycket. ^^ Och Mikael också så klart.

Vi var till Öjebyns kyrkmarknad, men det var ganska tråkigt. Sedan for vi in till stan. När vi kom hem igen hälsade vi på Richard. Han har skaffat sig en hockeyblogg. Här är länken till den.

Jag har slutat vara så uttråkad av Wuthering Heights nu, den kanske är riktigt bra. Jag vet inte, jag måste läsa mer. Jag glömde Doktor Glas på skolan igår, så jag var tvungen att låna den på bibblo.

Ikväll blir det Harry Potter! =D Jag har längtat. Nu ska jag gå och hålla på med mitt hår, för det är så kul. Lite läsning blir det också - sedan är det dags för Harry! Bion börjar 21.00.

"Muffin, du ser platt ut! Muffin är en ål! Muffin är en ål!"
- Evil Batman när han såg Muffin nyss

1 kommentar:

  1. Jag vill också ser Harry! Fick nöja mig med att se första Harry Potter igår, men jag vill se den nya.

    SvaraRadera