torsdag 25 november 2010

Skojigt värre

And when I need to unplug
Reading you is the escape I need
You're so wizard, I'm so muggle
You're the chosen one that we all seek
And when the midnight strikes under the moon
And you go out to meet your doom
I wanna see it thorugh right there with you

Harry Potter
Don't you think you ought to
Leave from Hogwarts, Gryffindor
and go take down that Voldemort

Den har jag på hjärnan nu. Kanske för att jag sitter och nöter den...

Det var två poliser som gick genom vår korridor idag och de hälsade på mig! Jag ba: OMG! Heeej!!! =D Det är så roligt med poliser. Så roligt! Knas. ^^

Jag har bara två lektioner imorgon, så efter skolan ska jag hem och göra lägenheten i ordning inför Sofias ankomst. Hon ska komma hit över helgen och det kommer att bli superskojigt!!! =D Jag har planer att gå ut på stan, gå ut och äta och kolla in skyltsöndagen lite. Det var två år sedan jag gjorde det. Längtar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar