söndag 14 november 2010

Patience

Sit here on the stairs
'Cause I'd rather be alone
If I can't have you right now, I'll wait dear
Sometimes, I get so tense
But I can't speed up the time
But you know, love, there's one more thing to consider
Said woman take it slow
Things will be just fine
You and I'll just use a little patience
Said sugar take the time
'Cause the lights are shining bright
You and I've got what it takes to make it

Jag är inte en tålmodig människa, förutom när det gäller kärlek. And murder... J/K

2 kommentarer:

  1. När är det ni har Öppet Hus i Boden? Jag lovade ju att jag skulle komma och hälsa på dig, och det tänker jag göra också. :)

    SvaraRadera
  2. Kanske måste påminna henne igen? Jag trodde inte att det fanns kvar nu då jag har slutat. Menmen.. Det är bara att använda det, jag ska ju inte använda det själv precis. :) Jag ska vara Majavakt 10-12dec. Mee like! =D Sötnosen. 16 veckor, hon har ju blivit spp stor, :D

    SvaraRadera