torsdag 11 november 2010

Heliga spenatplättar!

Jag vill börja detta inlägg med att förklara att jag absolut inte tänker sluta IB! Det finns inte i mina tankar att göra det överhuvudtaget. Det kanske lät så på det förra inlägget, men icke sa Nicke. Höh höh höh hö. Det var meningen att härma Ted Mosby's naked lady-laughter där, men vet inte om det kom fram riktigt. XP

Ikväll var jag med i en tävling som heter Pumpen. Jag gillar att vara med i tävlingar, speciellt om man vinner. Visste ni att jag har varit med i Vi i femman och i Webbåttan (anordnat av Piteå Tidningen för Piteås åttondeklassare)? Det har jag. Grymt var det, man fick en del förmåner. Där var något ni kanske inte visste. ^^ Ni ba: Och som vi inte ville veta. Jag ba: Whatever! Sofia ba: *dyker upp från bakom ett hörn* Ska jag berätta vad som hände utanför Icaaa? Jesus ba: Du skall icke berätta om vad som hände utanför Ica!

Nu kanske det lät som att jag skröt, men det var inte meningen. Jag gör det aldrig om jag kan undvika det. "Tro inte för högt om dig själv, för f*n!" Så sade Jesus enligt Bibeln. Eller var det min tolkning...? Aja. Man ska vara ödmjuk, så man kan ju försöka. Jag säger inte att jag är det, men som sagt så försöker man. =)

Imorgon ska jag äta spenatplättar. Jesus är Guds son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar