måndag 15 november 2010

Belastat psyke

Jaja. Jag ska inte sitta på bloggen något länge till. Jag ska ta itu med psykologin och Cedric alldeles strax. Jag hade tänkt läsa ut HP6 i veckan. =) Och läsa långt i Wuthering Heights. Med lång menar jag typ halvvägs. Psykologin är krisigast. Och tråkigast...

Jag undrar hur mycket sömn jag egentligen kommer att få och hur många morgonlektioner jag kommer att komma i tid till. =S Jag blir lite stressad efter klockan slagit tolv eftersom att jag vet att det blir allt svårare att kliva upp ju senare jag går och lägger mig. Egentligen behöver jag minst 8 timmars sömn, men jag är inte lika oförklarligt utmattad nu som jag var för en månad sedan, så jag kan leva på sju timmar utan att halvsova på lektionen och sova i två timmar när jag kommer hem.

Jag har en godispåse som jag funderar på att spara till lördag eller äta ur medan jag jobbar. Min tandläkare hade tyckt att det senare var en dålig idé, men om jag hade haft en psykolog hade nog den tyckt tvärtom, det hade varit bra för min psykiska hälsa. ^^ Vad tror ni jag gör? Ledtråd: Titeln på inlägget.

1 kommentar:

  1. Heh.. Oj. Precis som förra året då vi höll i DM:et. Då hade gymnasiet i Älvsbyn Öppet Hus, och nu är det tvärtom. De hade inte kunnat välja en annan lördag? För jag är redan anmäld till det, men du kan ju ta ledigt och komma dit istället. ;) Ska tävla i lagkata. Kuuuul. =D

    SvaraRadera