fredag 30 juli 2010

PDOL

Jag var på PDOL idag. Det var jättekul! Jag och Sofia provade Batmans ersättare, Over the top tror jag bestämt att den hette. Den var rolig, men det blev svårt att prata medans man åkte den. Klassikerna stardancer, virvelvinden och breakdance blev det också. Breakdance var mycket vildare i år tycker jag. Och jag menar, jag åkte på dagen - då brukar de vara mesigare än på kvällen. Den åkte jag med Lollo. Hon kom ju efter hon hade jobbat klart. Roligt att hon också var med oss! =) Jag fick skjuts in av Joel också. (En bybo.) Det var jättesnällt av honom!

Sofia och jag tog en paus från festivalen

Stackars hon spillde dressing på sitt vita linne. Taskigt!

Det blev ännu ett lugnt festivalår. Jag är då nöjd! Både Sofia och Lollo skulle in ikväll också. Jag hoppas att de har kul! =D

Imorgon är det Theodors dop. Jag köpte hans present idag, men jag kan inte säga vad det är för tänk om han läser det här innan han öppnar paketet. Då vet han ju vad det är! Nä, så ni får veta imorgon... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar