måndag 26 juli 2010

Filmkväll

Tänka sig, denna dag var också bra. Okej, igår då. Jag, Sofia och Lollo hade filmkväll. Först såg vi Jennifer's Body. Den var bra! Se den! Sedan såg vi The Orphan. Den var också bra. That bitch was creepy, man! Vi avrundade senare med en komedi som hette Trubbel I Paradiset, med bl.a. Veronica Mars!!! (D.v.s. Kristen Bell.) Jag fick även ett litet telefonsamtal från Angelica, men eftersom att vi såg film så skulle hon ringa mig vid ett annat tillfälle. Nu har jag någonting mer att längta efter. ^^

I went for a walk earlier this evening. It was quite fascinating. Oh, dear! J/K ;) But it was really nice. It felt as if I were in England. Only I was rather happy. It was like evening at around 8 p.m. in England. High humidity, wet ground and the coolness in the air - that has England written all over it, doesn't it?

Hejdå!

P.S. Det sitter en skata på hörnet av räcket till min balkong. Jag är rädd att den kommer kika in i genom mitt fönster. Jag har alltid haft en rädsla av att vampyrer ska göra det. Tänk om det egentligen är en vampyr! Nä... Det är inget roligt att vara ensam. D.S.

P.S. 2 Den flög iväg när den tittade åt sidan och såg att jag vinkade åt den. Fast tänk om den hämtar sina skat/vampyr-polare? Åh nej! Nä, det tror jag inte... D.S. 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar