söndag 18 juli 2010

Lost in you

Idag har varit en konstig dag kan man säga. Jag har bara vandrat omkring som en hjärndöd zombie typ. När jag pratade i telefonen idag så kom jag på att jag inte minns någonting av vad jag hade gjort tidigare under dagen förutom koka nudlar (mat igen, go figure). Senare kom jag dock på det, bitvis. Men egentligen har jag ju gjort åssit så det kan även ha med det att göra. Det är nog en kombination.

Jag älskar Psych. Jag älskar Shawn, Gus, Lassie, Juliet och Psych i allmänhet! Jag hade inte skrattat på hela dagen tills jag slog på dvd:n och fortsatte kolla på den nyinköpta första säsongen av Psych.

Just nu lyssnar jag på Three Days Grace. De är så djävla bra, ett av mina absoluta favoritband.

Somehow I found a way to get lost in you
Let me inside
Let me get close to you
Change your mind
I'll get lost if you want me to
Somehow I found a way to get lost in you

You always thought that I left myself open
But you didn't know I was already broken
I told myself that it wouldn't be so bad
But pulling away it took everything I had

2 kommentarer:

  1. tss vad kul att nån kikar in iaf ;) även om ag glömmer både att uppdatera och kommentera hos er så läser jag iaf, dont forgeeet ;P

    thihi jo jag ska använda min norska och undersöka saken :P

    SvaraRadera
  2. Psych Är bra. Bland dem bästa serierna som finns, enligt mig. Ledig hela nästa vecka, träffas? Kan inte lördag söndag då jag far till Malmö, men annars går det. :)

    SvaraRadera