fredag 16 juli 2010

Ett ljus i mörkret

"Svisch-svosch" är ljudet av velandet i mitt huvud. Tankarna går fram och tillbaka, fram och tillbaka som en pendel i ultrarapid. Jag tänker så mycket att jag inte tänker någonting alls. Tankeverksamheten är så febril att den verkar stå still. Det är som kolibrins vingar, man ser dem inte för att de slår så snabbt.

Som jag sagt tidigare så är fjärilar naturens sätt att skriva poesi. Idag såg jag många svarta fjärilar. Vad ska det betyda?

Argetlam
My words are inadequate; nothing is good enough to describe how much you mean to me. You make things okay. And nothing more really needs to be said.

1 kommentar:

  1. Du måste se de här reklamena, BÄST EVAH!!!!! http://www.youtube.com/user/OldSpice#grid/user/62A5785CD0D6474C Fyfan vad jag garvade ;D

    SvaraRadera