tisdag 13 juli 2010

På fredag

Idag när jag vaknade upp märkte jag att det inte var samma värme som igår, det var mulet istället. Det är nog det sämsta vädret sommaren kan ha - mulet. Regnet är underbart, solen är härlig, blåsten är inte isande kall, även om den inte alltid är varm. Men när det är mulet... Då stannar man inne och läser, och det bästa av allt är att det inte finns några patologiskt sociala som klagar på en eller kollar snett på en för att man gör det.

Det är inget roligt att fly om inte Muffin är med. Jag saknar henne och Cookie. Jag har aldrig varit ifrån dem så här länge. På fredag får jag träffa dem. På fredag! Då ska jag och Sofia till Lule och kolla in medeltidsgrejer på Hägnan också, och möta Florian.
På första bilden är det Mysan (t.v.) och Cookie. På andra bilden är det Muffin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar