söndag 25 juli 2010

En stunds lycka

Igår hade jag kul! ^^ Först så fick jag vara med Theodor jättelänge. Jag och Erica gick med honom från Richard till hennes lägenhet också. Han snörde bort sin Bamse-bitring hela tiden. Och vid ett tillfälle tog han sina solglasögon och började tugga lite på dem. Han är så söt!



Jag var med Sofia igår också. Vi gick en stund på campingen, där vi även köpte en glass. Sedan så åkte hon hem, fast hon kom tillbaka på kvällen och då körde vi singstar! XD

På kvällen fick jag även en jättesöt överraskning. ^^

Idag sov jag hur länge jag ville! Eftersom att det ändå regnade så tänkte jag att jag kunde göra det. Så jag klev upp klockan ett. Jag hade kunnat sova längre, men kände att det var som dags att kliva upp.

Jag ville bara berätta om min jätteroliga dag igår! Jag är glad för tilllfället, men de andra kommer hem snart så vi får se hur länge det håller i sig. Jag vågar inte gå i skogen idag eftersom att det regnar och då kommer det fram ännu fler grodor. =( Så jag får väl rymma iväg till mina syskon istället. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar