torsdag 29 juli 2010

Hemma igen

Jag åkte från Boden idag. Det var rätt härligt faktiskt. När jag kom hem hälsade jag på Richard och Ida. Theodor satt i sin lilla barnstol och mitt i allt så dunkar han sitt huvud i bordet! Det var ju jättesynd om honom, men det såg så himla komiskt ut! Det såg ut som att han gjorde det med flit! Lille han... Han är knasig! X)

Imorgon är det PDOL som gäller! Jag och Sofia drar in till Pite för lite dansande och leende under dagen. Vi ska träffa Lollo där också när hon slutar. Sedan far vi hem igen på kvällen. Ha ha! Det brukar väl vara tvärtom - man far dit på kvällen, inte hem. Kanske nästa år, vem vet?

Jag har hett in en massa foton i mitt fotoalbum nu. De flesta är på mormor och morfar. =) Jag har dock 162 platser kvar att fylla i. ^^

Jag ska försöka hitta en bra version av Why Do You Want Him av Green Day. Det finns ingen på youtube och denna dator har inte spotify! Sedan ska jag väl lägga mig.

Hejsan dåsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar