fredag 23 juli 2010

Gomenasai

Jag känner mig lite förvirrad. Jag fick för mig att det var nästa vecka som Petra skulle bort och jag kom inte ihåg om det var i veckan eller nästa vecka som Angelica skulle bort. =S Och så är jag rätt så dålig på att höra av mig till en del eftersom att jag har fullt upp med att göra diverse saker och tänka på mig själv och allt som rör mig direkt att jag inte kommer på det förrän det har blivit kväll. Då tänker jag: "Jag gör det imorgon!" Men nästa dag är det samma grej igen. Gomenasai, jag är en förvirrad människa. Man lär sig rätt mycket japanska av att kolla på anime. Jag har sett båda Fruits Basket-säsongerna nu (de var awesome!!!) och jag har typ fördubblat mitt japanska ordförråd. Kanske mer! Språk är intressant. Om jag ska lära mig ett asiatiskt språk blir det nog japanska. Det hade varit en kul utmaning!

Eftersom att jag inte har sett en del av er under denna sommar så får ni en bild på mig här. Då får ni se mitt fula nylle i a.f. Om det nu är så kul! Ha ha! jag tog den alldeles nyss bara för er skull. Potatisnäsa och kort lugg och allt. Aja. Jag gillar örhängena. X)



"Förlåt att jag försöker ta tillbaka min påse! Förlåt att jag finns!"
- Ritsu "Ricchan" Sohma, en emotionellt skör karaktär ur Fruits Basket som ber om förlåtelse för allt, även till katter som försöker sno hans kasse med mjölk i! XD

1 kommentar: