torsdag 22 juli 2010

Reign

I have been pretty busy lately. Almost as pretty as Dima's piano playing. ;)
Jag var hos Dima idag. Han fyller år! Grattis grattis till honom! Det var jätteroligt. Bella och en som jag inte träffat förut, Natalie, var också där. Fast jag for med 18.20-bussen från honom och väntade en stund i stan innan jag tog 19.10-bussen till Öjebyn. Nu är jag äntligen... okej, hemma är jag inte än, jag sover fortfarande över hos Erica - det är helt enkelt bäst så för tillfället.

Igår hade vi filmkväll hos henne. Det var jättekul! =) Lillis, Lisa, Erica, Sofia, Jonathan och Jakob var där. Efteråt så följde jag med pojkarna hem eftersom att jag inte hade rört mig på hela dagen. Jag var även hos Sofia igår.

Det har regnat så mycket de senaste dagarna, men min frisyr förstörs av regn och jag har varit tvungen att se någotsånär anständig ut så jag har inte kunnat springa ut och lattja i regnet. Förrän idag! =D

Jag älskar Fruits Basket. Se den animeserien! Ty fusan alltså. Ty fusan. Det är synd att den bara är två säsonger lång. Men man tager vad man haver. Så är det väl alltid, om man inte kan roffa åt sig mer. Det försöker man ju också om man orkar kämpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar